Author Topic: I was bored and Rad asked me...  (Read 130932 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gazus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 725
  • Karma: 42
  • Gender: Male
    • Trackers @t Work
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #135 on: October 28, 2007, 11:42:56 pm »
Gaijin will come soon.
OMFG LEGO Machinae !


klegak age at 18 isthe shit poh oh oah happy newyear

Offline Ant

  • Donated so refic can buy beer
  • Community Supporter
  • Machinae Prime
  • ******
  • Posts: 4372
  • Karma: 40
  • Gender: Male
  • It's personal text.
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #136 on: October 28, 2007, 11:56:00 pm »
Fuck yeah! More Pikapussy!!

Nah, one pic is enough.
But if one day we meet together while I'm drunk, I promise you to draw a big group sex picture including a lot of forumites. :D

I call Ant.  :D

So kind of you to  think of me first :)
But if one day we meet together while I'm drunk, I promise you to draw a big group sex picture including a lot of forumites. :D

Ich bin ein Berliner, Frankfurter, Hamburger und Bonner

Offline Gazus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 725
  • Karma: 42
  • Gender: Male
    • Trackers @t Work
Introducing Gaijin, young father
« Reply #137 on: October 29, 2007, 12:01:02 am »
OMFG LEGO Machinae !


klegak age at 18 isthe shit poh oh oah happy newyear

Offline Ant

  • Donated so refic can buy beer
  • Community Supporter
  • Machinae Prime
  • ******
  • Posts: 4372
  • Karma: 40
  • Gender: Male
  • It's personal text.
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #138 on: October 29, 2007, 12:03:34 am »
;D Kinda reminds me of a Mii
But if one day we meet together while I'm drunk, I promise you to draw a big group sex picture including a lot of forumites. :D

Ich bin ein Berliner, Frankfurter, Hamburger und Bonner

Annie

  • Guest
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #139 on: October 29, 2007, 12:04:16 am »
Fuck yeah! More Pikapussy!!

Nah, one pic is enough.
But if one day we meet together while I'm drunk, I promise you to draw a big group sex picture including a lot of forumites. :D

I call Ant.  :D

So kind of you to  think of me first :)

Too bad he's already mine. GET YOUR OWN RYAN. I hear Gazus is available.

Offline Gazus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 725
  • Karma: 42
  • Gender: Male
    • Trackers @t Work
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #140 on: October 29, 2007, 12:15:06 am »
Fuck yeah! More Pikapussy!!

Nah, one pic is enough.
But if one day we meet together while I'm drunk, I promise you to draw a big group sex picture including a lot of forumites. :D

I call Ant.  :D

So kind of you to  think of me first :)

Too bad he's already mine. GET YOUR OWN RYAN. I hear Gazus is available.


I'm only interested in girlz.
In my own country, if possible. :)
OMFG LEGO Machinae !


klegak age at 18 isthe shit poh oh oah happy newyear

Offline Jack Lupino

  • Worst Dude
  • Moderator
  • Machinae Prime
  • ***
  • Posts: 12941
  • Karma: 62
  • Gender: Female
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #141 on: October 29, 2007, 12:29:29 am »
I think he wanted to say bed, but changed it to country.
 :angel:

Offline Gazus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 725
  • Karma: 42
  • Gender: Male
    • Trackers @t Work
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #142 on: October 29, 2007, 12:32:54 am »
In my or her bed, but in France.
It'd be easier and cheaper. :P

While we talk about it, have you used my tips for leaving that girl, Rad ? ;D
OMFG LEGO Machinae !


klegak age at 18 isthe shit poh oh oah happy newyear

Offline Jack Lupino

  • Worst Dude
  • Moderator
  • Machinae Prime
  • ***
  • Posts: 12941
  • Karma: 62
  • Gender: Female
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #143 on: October 29, 2007, 12:35:26 am »
In my or her bed, but in France.
It'd be easier and cheaper. :P

While we talk about it, have you used my tips for leaving that girl, Rad ? ;D

Oh yeah! I just broke up with her actually! Like 5 minutes ago. :)

Offline Sirix

  • Self proclaimed forum Villain
  • Community Supporter
  • Machinae Prime
  • ******
  • Posts: 3230
  • Karma: 83
  • Gender: Male
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #144 on: October 29, 2007, 12:47:03 am »
In my or her bed, but in France.
It'd be easier and cheaper. :P

While we talk about it, have you used my tips for leaving that girl, Rad ? ;D

Oh yeah! I just broke up with her actually! Like 5 minutes ago. :)


haha, draw it Gazus!

DRAW IT!

BWAR!

Offline Ant

  • Donated so refic can buy beer
  • Community Supporter
  • Machinae Prime
  • ******
  • Posts: 4372
  • Karma: 40
  • Gender: Male
  • It's personal text.
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #145 on: October 29, 2007, 12:58:33 am »
Rad's had his turn ;o
But if one day we meet together while I'm drunk, I promise you to draw a big group sex picture including a lot of forumites. :D

Ich bin ein Berliner, Frankfurter, Hamburger und Bonner

Offline Gazus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 725
  • Karma: 42
  • Gender: Male
    • Trackers @t Work
Rad and Grrrlz...
« Reply #146 on: October 29, 2007, 01:00:22 am »
OMFG LEGO Machinae !


klegak age at 18 isthe shit poh oh oah happy newyear

Offline Sirix

  • Self proclaimed forum Villain
  • Community Supporter
  • Machinae Prime
  • ******
  • Posts: 3230
  • Karma: 83
  • Gender: Male
Re: Rad and Grrrlz...
« Reply #147 on: October 29, 2007, 01:02:44 am »


har xD

lovely.

that's the way to break up with anyone in any situation.

question: did you scan, then copy/paste her all the way down?  because if not, you have wonderful consistency!

Offline Gazus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 725
  • Karma: 42
  • Gender: Male
    • Trackers @t Work
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #148 on: October 29, 2007, 01:04:21 am »
I copied/pasted it, considering it was drawn very quickly with a pentel (without a rough).
And I suck at drawing the same thing exactly as they are. :P
OMFG LEGO Machinae !


klegak age at 18 isthe shit poh oh oah happy newyear

Offline Chronologix

  • SiteDeveloper
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 1565
  • Karma: 24
  • Gender: Male
  • I am Canadian!
Re: I was bored and Rad asked me...
« Reply #149 on: October 29, 2007, 01:04:33 am »
i can "almost" guarantee that it is the same image duplicated several times, just looking at the little details and line fragments...

aww you beat me too it :/