Author Topic: What is everyone thinking!?  (Read 7256 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline robert

  • Baka
  • Band Member
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 1634
  • Karma: 230
  • Gender: Male
  • \,,/_(o-O)_,,i,.
    • Machinae Supremacy
What is everyone thinking!?
« on: August 24, 2003, 09:22:32 pm »
You gotta admit these guys look really gifted on this pic. We figured the fans could guess what everyone's thinking at that very moment, better than we ourselves ever could...

So, people, start guessing!



I'll get the wagon rolling with a few spontaneous ones myself... :

Jonne: "... rather than admitting that their foreign policy should include the arabs and not so viciously exclude them...?"
Kahl: "Oooh, there, yes, that's the spot, yeah baby yeah!"
Tomas: "WTF! Some bloke is grabbin' m4 b33r over there!!!"
« Last Edit: August 24, 2003, 09:26:30 pm by robert »


It's my job to keep SID elite.

---

<WereVolvo> you can't brain today, you have the dumb?

Offline Spiff

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 642
  • Karma: 22
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #1 on: August 24, 2003, 10:36:03 pm »
From left to right, dunno if the names are right:

Tomas: I wonder what drumsticks taste like?
Jonne: Wait a sec... who took my shirt?
Kahl: I'm gettin' high on the stage smoke! *Snifff* Wooo!

Offline Gravehill

  • Global Moderator
  • Machinae Prime
  • *****
  • Posts: 5835
  • Karma: 248
  • Gender: Male
  • Dignity! Strength! Love!
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #2 on: August 24, 2003, 10:53:39 pm »
Tomas : W.a.n.t..s.o.m.e..b.e.e.r..
Jonne : Who's turn is to be in the box?
Kahl : I know who's gonna be in box...
Random ramblings and furious feminine novels per versatility.

tomas

  • Guest
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #3 on: August 24, 2003, 11:23:07 pm »
Tomas : W.a.n.t..s.o.m.e..b.e.e.r..

LOL...i think you know me inside and out  ;) :D

Offline Wintress

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 2270
  • Karma: 76
  • Gender: Female
  • Machinae rocks!
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #4 on: August 25, 2003, 05:27:21 am »
Tomas: "Wooooooot! That blonde is hot and she has beer! Tomas is gonna get lucky tonight"! ;D

Jonne: "Damn, that chick without the bra is wearing a wedding ring! Why is she winking at me then?!" >:(

Kahl: "I already made plans with the hot blonde and Tomas doesn't even know it! Awooooooooh"! ;)
"You don't have to like flour just because you happen to like buns!"  ;)

Offline neoblAze

  • Fan of the month - April 2003!
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 1042
  • Karma: 33
  • Gender: Male
  • nes enhanced
    • neoblaze online
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #5 on: August 25, 2003, 03:06:59 pm »


Some of us think in binary.
« Last Edit: August 25, 2003, 03:08:29 pm by neoblaze »

Offline Wintress

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 2270
  • Karma: 76
  • Gender: Female
  • Machinae rocks!
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #6 on: August 25, 2003, 06:23:06 pm »
Hahaha neoblaze ;D
"You don't have to like flour just because you happen to like buns!"  ;)

sobella_science

  • Guest
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #7 on: August 26, 2003, 12:41:08 am »
I'm guessing of what Tomas and Jonne think about in the heat, while Kahl is the only one who has the immediate urge to burst into a shout.... :)

T is obviously thinking if a yellow guy really is someone to trust keeping an eye on Tomas' beer; http://www.posterservice.com/bigpics/3538b.jpg
and of course, he is also thinking about blond babes;
http://hometown.aol.com/angelicatv122/myhomepage/blond%201.jpg  OH! :o http://www.thei.aust.com/tssmusic1/images/pammie.jpg  ;) *pfhiu...

J is looking at the girlie in the front row (without the bra ;) ) and thinking "now...why did I forget my feathers, my wig AND my lip plate.....I wanna show her what I got...." ;D  ;)
http://jpdutilleux.com/thework/kayapo/images/jp14.jpg

K says; Holy Crap! NOW it's time for the enema to work??! woooooooh!
http://www.iit.edu/~kallend/chili-n-beer.jpg  ::) ;D


Yeah, some similarities to what you already said but what the heck...It was fun for a few seconds... :D

Offline robert

  • Baka
  • Band Member
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 1634
  • Karma: 230
  • Gender: Male
  • \,,/_(o-O)_,,i,.
    • Machinae Supremacy
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #8 on: August 26, 2003, 01:04:42 am »
Actually, there was a girld at asm02 who came up to Jonne and told him how great he was after the show, while her boyfriend stood behind her looking rather uneasy...  :)


It's my job to keep SID elite.

---

<WereVolvo> you can't brain today, you have the dumb?

Offline Wintress

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 2270
  • Karma: 76
  • Gender: Female
  • Machinae rocks!
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #9 on: August 26, 2003, 04:53:25 am »
Hahahaa Sobella, those were great ones! ;D

Hehehee Robert....that one was too close for comfort ;)
"You don't have to like flour just because you happen to like buns!"  ;)

Offline Gravehill

  • Global Moderator
  • Machinae Prime
  • *****
  • Posts: 5835
  • Karma: 248
  • Gender: Male
  • Dignity! Strength! Love!
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #10 on: August 26, 2003, 12:21:08 pm »
Nice one, Sobella. Those were pretty much best I've seen on this topic....

LOL  ;D
Random ramblings and furious feminine novels per versatility.

Offline neoblAze

  • Fan of the month - April 2003!
  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 1042
  • Karma: 33
  • Gender: Male
  • nes enhanced
    • neoblaze online
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #11 on: August 26, 2003, 01:08:44 pm »
I'm guessing of what Tomas and Jonne think about in the heat, while Kahl is the only one who has the immediate urge to burst into a shout.... :)

T is obviously thinking if a yellow guy really is someone to trust keeping an eye on Tomas' beer; http://www.posterservice.com/bigpics/3538b.jpg
and of course, he is also thinking about blond babes;
http://hometown.aol.com/angelicatv122/myhomepage/blond%201.jpg  OH! :o http://www.thei.aust.com/tssmusic1/images/pammie.jpg  ;) *pfhiu...

J is looking at the girlie in the front row (without the bra ;) ) and thinking "now...why did I forget my feathers, my wig AND my lip plate.....I wanna show her what I got...." ;D  ;)
http://jpdutilleux.com/thework/kayapo/images/jp14.jpg

K says; Holy Crap! NOW it's time for the enema to work??! woooooooh!
http://www.iit.edu/~kallend/chili-n-beer.jpg  ::) ;D


Yeah, some similarities to what you already said but what the heck...It was fun for a few seconds... :D

Hahahahaha.

Offline Spunky

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 1917
  • Karma: 71
  • Gender: Male
  • Location: Gaming Discussion
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #12 on: August 26, 2003, 02:24:55 pm »
From left to right

"No Mr Devil sitting on my shoulder, i can't kill them ALL right now!"

"Wtf is that dude in on the floor doing.... euw"

"LIFE IS GOOD! THIS IS FUN!"
Current Games: Gears of War 2, Left 4 Dead, Rockband 2, Red Alert 3 (PC)[/center]

sobella_science

  • Guest
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #13 on: August 26, 2003, 05:27:45 pm »
Quote
Posted by: robert  Posted on: Today at 01:04:42am  
Actually, there was a girld at asm02 who came up to Jonne and told him how great he was after the show, while her boyfriend stood behind her looking rather uneasy...    

Now that ain't nice is it? :P Her boyfriend should have done something about it I think. Like kissing Jonne to make her look foolish or something....but then, how nice is it to be kissed by a stranger... :P Maybe he just should have walked away. Why am I writing this........? huh...........hrm.....poff! ::) empty in my head. Who am I?

sobella_science

  • Guest
Re:What is everyone thinking!?
« Reply #14 on: August 26, 2003, 05:30:46 pm »
lol, Blodangel. I can easily imagine they're saying that. :D